0
0

У кошику немає жодного товару.

Питання, що часто ставляться

Як відбувається доставка товару?

Доставка товару здійснюється Новою поштою по всій території України.

Також, Ви можете самостійно забрати замовлення за адресою: Україна, м Одеса, вул. Новосельського, 64.

За чий рахунок здійснюється доставка товару?

1. Доставка безкоштовна при 100% передоплаті замовлення;

2. Доставка здійснюється за рахунок покупця в разі оплати товару при отриманні у відділенні Нової пошти.

Як я можу оплатити замовлення?

Оплатити замовлення Ви можете будь-яким зручним способом, зазначеним в розділі «Оплата» після оформлення замовлення на сайті, а саме:

• Оплата готівкою в разі самовивозу за адресою: Україна, м Одеса, вул. Новосельського, 64;

• При отриманні у відділенні «Нової пошти» (післяплата);

• Оплата на банківську карту;

• Безготівковій розрахунок.

Які терміни доставки товару?

Відправка товару здійснюється на наступний день після оформлення замовлення *.

* За умови наявності товару на складі. У разі відсутності товару на складі - протягом 3-5 днів з моменту замовлення.

Як користуватися Промокодом?

Щоб отримати знижку по промокодом, необхідно наступне:

• Додайте в кошик вибрані товари;

• Скопіюйте та введіть акційний промокодом в спеціальне віконце на сторінці оформлення замовлення;

• Натисніть кнопку Здійснити.

Якщо промокодом введений вірно і товари в кошику відповідають умовам акції - сума замовлення буде автоматично перераховано, згідно з умовами акції.

Чи можу я самостійно приїхати за замовленням?

Так звичайно. Попередньо необхідно уточнити наявність обладнання у менеджера і, в будь-який робочий час з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00, Ви можете забрати своє замовлення.

Будемо раді Вас бачити!

Чи можу я відмовитися від доставленого мені товару?

Ви можете відмовитися від доставленого товару в разі, якщо:

1. Товар не відповідає тому, що Ви замовляли;

2. На товарі присутні видимі дефекти.

Чи можу я повернути товар?

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень і т.п.

Обов'язкові умови обміну і повернення:

• Дотримання термінів повернення -14 календарних днів з моменту придбання;

• Відсутність пошкоджень або слідів використання на обладнанні;

• Збереження товарного вигляду і цілісності упаковки;

• Збереження повної комплектації товару;

• Збереження товарного чека;

• Для оформлення повернення товару заповнена Квитанція на повернення.

Якщо товар не працює обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

На які товари поширюється гарантія і який термін дії?

Гарантія поширюється на всі вироби та становить 12 місяців з моменту продажу і реєстрації гарантійного талона (винятком є товар, в гарантії якого зазначений інший термін). Гарантійне зобов'язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного терміну у випадках, якщо працездатність його порушується внаслідок заводського дефекту і Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію і власне експлуатації виробу.

Як відбувається гарантійний ремонт і які терміни?

Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою фірми-продавця. Транспортування несправного вироба в сервісний центр відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше 30 днів. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру, вироби відправляються на ремонт фірмі-виробнику. В такому випадку Покупцеві видається на тимчасове використання обладнання з аналогічними характеристиками, яке він після закінчення ремонту зобов'язаний повернути. При цьому, він несе повну відповідальність за ввірений йому виріб. Якщо товар не може бути відремонтований, то він узгоджено з Покупцем може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару в цьому випадку необхідно надати товар в повній комплектації, гарантійний талон і товарний чек.

Важливо: Виробник не несе гарантійних зобов'язань в наступних випадках:

1. відсутності гарантійного талона або акта виконаних робіт;

2. порушення споживачем пломб, серійних номерів виробника;

3. відсутність повної комплектації вироба;

4. наявність механічних пошкоджень;

5. наявність всередині виробу сторонніх предметів, рідини, комах, бруду і т.п .;

6. наявність втручань, при виконанні ремонтних робіт самостійно, або представниками інших фірм;

7. пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами, зовнішнім впливом, випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище норми, гроза та ін.), а також порушенням правил установки або експлуатації виробу;

8. відсутність захисного заземлення устаткування під час експлуатації;

9. пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин.

Хто може мене проконсультувати по обладнанню?

Якщо у Вас виникли питання по підбору обладнання, його технічні характеристики, налаштування і т.д., звертайтеся до нашого консультанта за телефоном +38 050 012 40 88.

Також, Ви можете заповнити форму для зворотнього дзвінка на сайті з обов'язковим зазначенням контактного телефону для зворотнього зв'язку. Наш консультант зв'яжеться з Вами найближчим часом і проконсультує з будь-якого виниклого питання.

Я придбав у Вас обладнання, але виникли складнощі з підключенням. До кого я можу звернутися?

Звертайтеся до нашого консультанта за телефоном +38 050 012-40-88 або заповнюйте форму для зворотного дзвінка на сайті.