0
0

У кошику немає жодного товару.

Як відбувається гарантійний ремонт і які терміни?

Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою фірми-продавця. Транспортування несправного вироба в сервісний центр відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше 30 днів. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру, вироби відправляються на ремонт фірмі-виробнику. В такому випадку Покупцеві видається на тимчасове використання обладнання з аналогічними характеристиками, яке він після закінчення ремонту зобов'язаний повернути. При цьому, він несе повну відповідальність за ввірений йому виріб. Якщо товар не може бути відремонтований, то він узгоджено з Покупцем може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару в цьому випадку необхідно надати товар в повній комплектації, гарантійний талон і товарний чек.

Важливо: Виробник не несе гарантійних зобов'язань в наступних випадках:

1. відсутності гарантійного талона або акта виконаних робіт;

2. порушення споживачем пломб, серійних номерів виробника;

3. відсутність повної комплектації вироба;

4. наявність механічних пошкоджень;

5. наявність всередині виробу сторонніх предметів, рідини, комах, бруду і т.п .;

6. наявність втручань, при виконанні ремонтних робіт самостійно, або представниками інших фірм;

7. пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами, зовнішнім впливом, випадковими зовнішніми факторами (викид напруги в електричній мережі вище норми, гроза та ін.), а також порушенням правил установки або експлуатації виробу;

8. відсутність захисного заземлення устаткування під час експлуатації;

9. пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин.